Torsdag - Trodde jag...

2009-10-22 / 22:53:38
Idag mådde jag kanon bra o allt kändes frid o fröjd, även jason va lite piggare fast väldigt hes o väldigt hostig...
så han har vart hemma hos mamma idag, o jag åkte för o jobba, då började det....man känner att nått är fel...
o nu påväg hem har jag mått illa o haft huvudvärk...mår som en potta skit...trodde ja va?! att man va friskt,pyttsan!

vilket fall som helst måste jag jobba imorgon, hur jag än mår =( sista dagen o fixa till grejjerna på "HITEN" innan den läggs ner för o flyttas, eller ja det är turhanteringen som ska flyttas....för er som inte jobbar med detta...skit idet, det är för komplicerat för o förklara ;)

Tänkte roa mina läsare med en kul bild på mig från när jag va 17år hahaha


de va tider det hahaha hitta även en till gammal bild


Geten o ja ;) detta va längesen...men fulla va vi ;)


Dags o krypa ner o hoppas att huvudvärken är borta imorgon när jag vaknar....

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Mattias S

Va!? Jag har minsann aldrig provat på djävulens dryck! :P

Kommenterat - 2009-10-23 / 17:11:07
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: