Torsdag - The Best!

2009-10-29 / 23:43:54
Idag har vart en bra dag...

jag o jason var på fm. hemma hos linda o hälsade på o gosade/busade med hennes katter Glennart & Gertrud (mina egna påhittade namn för katterna.dom heter nog gucci o prada el. dior eller nått sånt)
Sedan bjöd mamma på lunch, stekt fläsk, me love!

resten av dagen har jag vart bäst, slog mina kollegor med hästlängder idag Mohahaha
jag kände att jag behövde verkligen känna mig bäst nu, annars deppar jag ihop helt o faller sönder...
så nu gott folk är jag på fötterna igen!! =)
o min egna nedräkning har börjat tills min ca.3 veckor långa semester! som jag har längtat efter den =)
har inget planerat som ska göra utan jag ska bara njuta av min familjsnärvaro...
(fan va jag låter gammal o grå)

nu sängen,imorgon jobba tidigt- sen middagsbjudning av svärmor o charsten på johns place =) Weeiiii

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: