Torsdag - kläder

2009-10-08 / 23:13:16
Vad ska jag ha på mig imorgon?
ett tecken på att man är ute för sällan, har ju inga "gå ut o se bra ut-kläder"
brukar sluta i att man tar på sig nått snyggt, MEN att man känner sig obekväm o "detta är inte jag" hela kvällen...hmm borde egentligen vilja vinna på lotto o införskaffa mig en ny snygg garderob
som kommer bestå av mest rosa, svart o döskallar ;) jag i ett nötskal ;)

idag jobbat, gick skit....vi behöver inte diskutera det nått mer ;)

imorgon väntar jobbet, direkt hem o göra sig vacker o vidare upp till götet o kolla på hardcore =)
ska bli väldans trevligt o jag får faktiskt dricka alkohol om jag vill =D har ingen körplikt för en gång skull...
Så jag hoppas att vi alla kommer ha skit kul =D
och som sagt imorgon blir det ingen blogg...kanske ni räknat ut ;)

nu måste jag ner i säng för o orka med morgondagen....

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: