Tisdag - pärlplattor

2009-10-27 / 23:23:22
Igår va jag på akuten med jason, han är fortfarande inte frisk =/ men dom hittade inget fel...bara en jävligt jobbig influensa han har åkt på antar jag...fick iaf ett intyg till försäkringskassan så jag kan va hemma med honom denna veckan med, med ersättning...

idag har jag röjjt undan lite, tvättat , handlat både mat o blommor. bjudit linda på lyxvarma mackor , försökt liva upp min son, på bästa sätt utan gnäll. men vi hade en jätte mysig kväll, vi gjorde pärlplattor o käkade kvällsmat i lugn o ro o pratade o hade det jätte mysigt...
Jag älskar verkligen min son o min karl....när det gäller min familj är jag riktigt lycklig, det är allt det andra runt om som är lite mindre lyckligt för mig...

puss puss

Kommentarer!
Postat av: Anonym



=)



du ska se att allt löser sig

Kommenterat - 2009-10-28 / 20:46:41  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: