Måndag - Fenomenal

2009-10-05 / 23:46:18
Det är ett jobbigt ord o säga om man ska berätta nånting fort...man snubblar lätt på orden ;) hehehe

Idag har jag jobbat, va lite små trött o frusen, men dagen flöt på bra...
hem o mysa lite o röjja upp...sen ringde lollo o fråga om jag ville komma ut o rida lite ;)

Så när tommy kom hem från jobbet så gav jag mig iväg...o som vanligt när jag o lollo ger oss ut själva händer det grejjer...men idag inget allvarligt mer än bångstyriga hästar som tror dom kan bestämma...
men jag o lyrik drog iväg på en travrunda...vilket gick väldans bra...dock gick det inte lika bra för lollo som fick leda baldis hem ;)
trotsiga lilla barn =)
men jag fick invigt mina nya rosa panties, jätte sköna o rida i iaf =)

kom hem o då hade lilleman redan somnat, jag o tommy bäddade rent, sedan hoppade jag in i duschen o snart är det läggdax, skönt o lägga sig i nybäddad säng =)
imorgon är jag ledig, MEN jag ska börja tvätta vid 07.00 kul på sin lediga dag men men det är livets hårda bud...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: