Lördag - kycklinglår?

2009-10-17 / 22:46:01

Idag har jag jobbat min vanliga lördagsrunda, tog bara 10h idag...
o ingen fika i himle blev det heller =( marie ringde o sa att familjen hade magsjuka, så jag fick välja själv om jag ville komma o hälsa på hehe jag valde inte.
va även hemma hos johan o lotta o sålde lite glass, o tvunget skulle johan foto o lägga ut på fb


Inte visste jag att jag hade sånna kycklingben...hmm kanske klädernas fel?! JA vi skyller på det ;)

kom hem lagom så jag fick en halvtimme med jason innan det va läggdax...älskar när han kommer springande mot mig o skriker MAMMMA!!! o slår armarna om mig, då känner man sig älskad till max.
o tommy bad om ursäkt idag, han hade helt enkelt en dålig dag igår som förstörde min fredag men men bara o ta nya tag...just nu sover han med o jag sitter o kollar på classiker cocktail, underbar film!

PUSS PUSS

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: