Lördag -jobbat

2009-10-03 / 23:38:50
idag har hela min dag gått åt till o jobba...o det har inte vart något folk pga detta hemska oväder...regn o blåst hela dagen...lite halvt frusen nu så jag sitter här med min mysfilt ;)
så idag blev det bara jobb mellan 9.00-19.00 inte så farligt ;)

kom hem innan jason gått o lagt sig, så jag fick pussat o kramat honom o fråga honom om hur hans dag har varit o vad han hittat på... hatar att jag måste jobba lördagar...vill helst inte jobba helg alls just för jag vill ha helgen med o umgås med min familj o vänner...

förövrigt så sov jason i sin säng hela natten på sitt rum =) är så stolt över honom...o eftersom jag hann hem i tid, så fick jag lägga honom inatt...
han lurade tommy när han försökte med att säga att han hade spöken på sitt rum...hehhehe
men nu sover han så fint =)

nu ska jag bara kolla klart på en film på tv, sen blir det sängen...o förhoppningsvis får jag sova till kl 9 imorgon =)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: