Fredag - gräsänka

2009-10-24 / 00:49:00
Då va denna veckans arbetsvecka slut...skönt, hehe den gick ju fort iallafall...

jobbat på kontoret idag, ganska skönt med kort arbetsdag...men dagen började dock inte så bra...tappade min macka (som jag skulle ha till frukost) påväg ut till bilen,blev så sne så jag sket i o gå in o göra en ny...
så jag jobbade i 6h utan att ha ätit nått på hela dagen...tog iofs en glass, men det va ju ingen mat...

Så innan jag åkte hem, åkte jag förbi hamnkiosken o köpte ost/bacon burgare till både mig o tommy...
strax därefter skulle han iväg med innebandylaget o käka på harrys o ha en hel kväll...

så jag har vart gräsänka hela kvällen...o tommy kom precis hem, hahaha snor full =) o han gav mig värsta kärleksförklaringen, o att han ville ha barn med mig hahha han e så söt så ;)
o han har vart så söt o ringt o sms:at mig(helt frivilligt) under kvällen bara för o säga att han älskar mig
naaaw han e söt ibland min lille man.

jason verkar inte bli bättre =( fan jag trodde det va på bättringsvägen igår men icke då...nu ikväll har det vart så synd om den lille stackarn superfeber o värsta hostan o snoret...
får väl åka till primärvården imorgon om det inte blir bättre...har ju för fan hållt på sen söndagsnatt...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: