Torsdag - tröttis

2009-11-26 / 23:46:27

TOKTRÖTT!!! när ska man vakna en morgon utan att vara trött?
nu sitter säkert folk för sig sjäv o säger "gå o lägg dig i tid din idiot!"
jo men det är inte så lätt o bara lägga sig o sova med en gång när man kommer hem från jobbet vid 22-22.30 o man har kört bil o suttit på helspänd i 8h....

imorgon fick jag iaf avstyrt en körning,gött! fick in ett sjukfall idag o det va antingen jag eller chefen som va tvungen o köra. Men eftersom jag ska köra över 10h på lördag så tyckte jag att han fick köra ;)
Men kruxet blev att jag får vara själv på depån imorgon, alltså är jag ensam chef ;)
jag ska göra 2personers jobb själv, men när jag väl sätter igång går det ganska fort o flyter på bra.

sen hem o frächa till sig, ner på stan hjälpa tommy o shoppa lite kläder, vidare till harrys för o käka med tommy,jason,glenn,ida o linda ska bli trevligt ;)
kan inte fatta att det redan är helg...veckorna går verkligen fort nu...
o jag har inte träffat tommy på hela veckan...vi går om varann hela tiden...trist =(

Nu måste jag ner i sängen om jag ska orka jobba imorgon...

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: