Tisdag - Smör?

2009-11-10 / 22:00:33

Åhh va trött jag blir på mig själv...orkade inte handla innan jobbet idag, så när jag såg på klockan att jag hinner handla efter så tänkte shit va bra...vi har ju varken bröd eller smör hemma...
ringer tommy o frågar om det är nått mer vi ska ha...
jag rablar för mig själv bröd,smör,tomat,gurka,mjölk o te....
jo vad händer?! kommer ut med allt o lite till men INGET SMÖR!!! men tvättlappar o annat grejjs kommer jag på att jag måste ha...fan me...nu har jag inget smör o ha på mackorna o jag tyar fan inte o åka iväg igen...
morr, är lite små putt nu...

Men jag gjorde min käre karl lycklig iaf, köpte mentos till honom med bara rosa godis... o sen hade hans försenade födelsedagspresent kommit idag...en bok! (se på fan karl vill läsa,han har nog inte läst en enda bok sen han gick på mellanstadiet) Slash självbiografi....när han är klar med den har jag tänkt o läsa den med...får se om det är nått o ha...han blev väldans glad iaf, o det känns bra =)

frysit fötter av mig idag på jobbet...tant susie har jobbat i Gummistövlar! helt otroligt vilka tantvarningar det är på mig nu förtiden...men trots det känns det bra...det är ju inte så långt kvar tills min efterlängtade semester o nu längtar jag verkligen!

Imorgon ska jag shoppa...åhh vad härligt det ska bli! =D (ja, jag vet jag e konstig)

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: