Måndag - skitdag!

2009-11-23 / 20:53:27

ÅHH jävla skitdag, den är så pissig så jag tänker inte ens gå in på det....

ibland undrar jag om det nånsin kommer bli rätt...när är man säker? när vet man?
hur lyckas man? hmm stora frågar snurrar i huvudet, kanske bäst o stöta bort dom?!

haft en mysig kväll med jason, vi gjorde lite morot o gurkstavar o dippade i vitlöksdipp hehe stinker som en levande....hmm ja ni förstår nog...


spanade runt lite innan på nätet o hittade min julklapp!!
är det nån som är sugen o köpa dom till mig så VARSEGO!! =D



Sko älskaren är i farten igen, o dessa skorna är verkligen ja! det ända som kanske fattas då är väl döskallar ;)
men det är svart o rosa då e det jag =)

imorgon är det heldag med jason, något kul ska vi väl kunna hitta på ;)

Puss o hej leverpastej

Kommentarer!
Postat av: Martina

Det är jobbigt när man får för stora frågor i huvudet! Har jag oxå just nu. Som om något saknas -eller behöver ändras... hmmm

Det löser sig alltid!? :)

Ha en riktigt mysig dag med din gosse imorgon!

Kommenterat - 2009-11-23 / 21:25:02  | URL - http://livetpasolang.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: