Fredag - strandad säl?

2009-11-13 / 20:06:55
Igår hann jag inte med o skriva nått här...hade fullt upp o skriva annat...fick som en knäpp i huvudet,jag skrev en låt...vilket jag inte har gjort fullt ut sen typ 04/05 nånting...har verkligen inte haft nån insperation eller tid...
Men igår kom det...o det kom som satan hehehe ;)

Idag ringde inte min klocka i tid...för den ringde inte alls...en himla tur att tommy ringde för o kolla om vi va vakna...klockan var då 08.10 (!) får panik flyger upp o är snabb som satan o kan lämna jason på dagis vid 08.35
känner mig riktigt nöjd...kan va snabb när jag vill ;)

Jobbat på kontoret idag,både jag o chefen va hur trötta som helst...o vi satt mest o traggla massa statestik o snitt o annat jox...
kommer hem o då har gubben förberett middagen...mums va gör hungrig...dock fick jag ingen brunsås utan ja...nä jag säger inget så har jag inget sagt...efter som mer än halva sverige älskar denna sås,som jag ogillar...(gul med svarta streck i) kan ni gissa?

sen gick jag o jason till hajen,köpte lite fredagsmys grejjer = snacks!
sen kom johan o jag fick klippt till honom lite, sen dax för bad! bad tommy ta ett fint kort på mig o jason...detta slutar i att,ja jag lägger inte upp nån bild hehehe ;)
tommy frågar jason:" finns det några hajar i badkaret?","nej"svarar jason.
Tommy frågar igen:" Inga strandade sälar heller?" tommy kikar på mig o flinar...
Morr o fräs....där av inga kort, för jag ser ut som en strandad säl på dom ;)

Nu är det snart läggdax för mina ögon går i kors...jobb imorgon..ser inte fram emot det,men sånt är livet...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: