Fredag - små grisarna

2009-11-07 / 00:22:37

Äntligen fredag!
idag gick det väldans fort o jobba,jag o björn satt o diskuterade i 2h om vad som sas på mötet han var på igår och diskuterade en massa turer osv...skönt o börja morgonen på ett sånt sätt =)

Kom hem o då hade älsklingen förberett maten, så det va bara till o ställa i ugnen o vänta tills det va färdigt...
sen gav jag mig ut i regnet för en liten promenad,givetvis tog jag jason med mig.
(tommy ville ha lite "egentid" med tvspelet hmm)
sen va det inte så mycket tid kvar på kvällen,det va time för läggdax o tommy somna före jason,dock i soffan o jason somnade i sängen...men nu ligger dom så grisarna i sängen ;) jag ska strax lägga mig jag med...

Imorgon har jag tänkt o gå ner på stan o glutta lite,det va längesedan,men vi får se hur det blir med den saken men jag har tänkt o mysa lite med min underbara son iallafall...
han är så rolig o umgås med nu, jag bara älskar honom =D

nu blir det nog sängen...

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: