Patrichaaa (engelskt uttal hahaha)

2009-03-04 / 23:08:31
Hahaha idag har man lärt Emily o cykla hehe =) gick bättre än förra gången...gick riktigt bra faktiskt =)
tvättat lite idag oxå...
även lagat spagetti o köttfärssås =)
sen vid 4 snåret kom älskade lollo o patricia på besök...väldans trevligt det slutade med att patrichaaaa inte hade så mycket hår kvar på huvudet när hon gick ;) men hon va asa nöjd (med hennes skånska dialekt) ;)

Från långt hår till inte så mycket hår kvar...men det blev fint gumman!

sen åkte jag o Jason o åt på mcdonalds tyckte jag kunde unna mig det idag efter cykeltur o ensamstående ytterligare en dag...ganska jobbigt nu när tommy jobbar till kl 23 på kvällarna...får inte träffa honom så mycket o ganska jobbigt o aktivera jason helt själv på dagarna det krävs mycket energi...

nu i afton pratade jag med zita på telefon o hon satt o drack vin o då blev jag oxå sugen så jag tog mig ett glas o nu sitter jag här i soffan o myser jag o mitt vin haha...låter ju nästan som en A-lagare =)

imorgon börjar arbetsveckan...suck jaja den går så fort när man väl börjat...
nu blir det snart sängen...

puss o hej
Kommentarer!
Postat av: Nina

Satans gottegrisar! :P Först donk o sen vin.. Jag är avundsjuk!

Kommenterat - 2009-03-05 / 11:48:44  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: Pattsy

Tack för att du lagt ut dom fina bilderna på mig =) Men men, ja är sjukt nöjd så de får väl gå hahaha Tack för igår gumman, de va skojsigt värre =)

Pussåkram

Kommenterat - 2009-03-08 / 07:40:39  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: