svårt...

2009-03-29 / 23:39:52
Kan inte sova...för mycket att tänka på i min hjärna...
ligger bara o vänder o vrider på mig...

haft en trevlig testund med pattsy i kväll iaf tack så mycket gumman! uppskattar verkligen din vänskap!

igår va jag ute med Zita hade kul förfest men när vi kom ner på stan så va det inte så kul längre...va hemma 10 i 2 o det säger väl sig själv att det inte va så lyckat....men alltid lika kul o festa med dig gumman!

imorgon blir det jobb....mycket jobb på egen hand...pust o stön jag hoppas jag hinner med allt som ska göras...

nä jag får väl krypa tillbaka ner i sängen o försöka sova igen...

puss
Kommentarer!
Postat av: Pattsy

du vet var ja finns om du behöver mig. Puss

Kommenterat - 2009-03-30 / 06:41:17  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: