Proppmätt

2009-03-10 / 21:43:55
Äntligen fått tummen ur ikväll o lagat mosaka...sjukt längesen jag gjorde det o sjuk jävla gott =) blev klart helt proppmätt...efter den goda måltiden hoppade jag o jason ner i badet o lekte med alla båtar o burkar,,,kul kul =)

Imorgon ska jag va CHEF =) jippi...min riktiga chef är uppe på konferans i sthlm i två dagar så jag är chef i tvådagar känns riktigt kul...men det är så tråkigt o va helt själv på jobbet...men men jag hoppas jag har lite o göra imorgon...annars får jag väl ringa richard på HG Göteborg o tjöta lite...alltid lika kul =)

just nu har Tommy o Billy bokat upp soffan o stora tv:n dom kollar på nån jävla tråkiga fotbollsmatch...så jag håller till inne i sängkammaren o kollar på desperata hemmafruar =)
snart läggdax men inte riktigt än...

hoppas även pattsy blir bättre snart så vi kan prata skit...för just nu är hon jävligt tyst hhahaaha =)

puss o hej
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: