pratat med mig själv...

2009-03-19 / 22:51:10
fy sjutton...vilken dag...kunde nästan tro att det va fredagen den 13:e idag...verkligen inte min dag...
äntligen är den snart slut =)
tjötat med mig själv hela jävla dan...så trött på mig själv hahha...nä men jag har spelat in en runda idag...o då pratar man bara hela tiden så nu har jag ännu mer ont i halsen än innan...

fick lite funderingar idag med...hehe...lite sugen på o åka upp till gbg nästa helg heheh bara för skojs skull....o se om man kan sjunga eller om det bara är inbillning...=) men men det blir väl som alla andra år...det blir inte av hahaha =)

för första gången på flera månader är jag lycklig när jag gått i genom månadens räkningar...jag får pengar över helt jävla otroligt....känns underbart faktiskt...=) nu kanske man kan börja va lite lycklig....=) jag vet ju en gubbe som kommer bli glad iaf =)

nä nu e det läggdax puss o kram
Kommentarer!
Postat av: Nina

Så skönt att det blir lite pengar över! :) Det e fan inte skoj när räkningarna går över lönen... :/ Jag har nog inte ens öppnat mina räkningar än :P

Kommenterat - 2009-03-20 / 07:41:05  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: