onsdag

2009-03-25 / 10:25:17

Redan onsdag...shit va fort det rullar nu...idag är det jobb som gäller...ska blir hmmm intressant...hehehe
fint väder idag men det e verkligen svinkallt så får kanske ta långkallingar idag?! vi får väl se....
idag är det även löning...MEN min lön har inte kommit in än hmm....så jag är tok fattig förtillfället har nog typ 23kr kvar på kontot... så jag får väl ta ett snack med das chef när jag kommer till jobbet....om inte annat så får jag väl den imorgon...

borde verkligen ta på mig kläder,,,men som vanligt så stormtrivs jag i "stinky" jag fick faktiskt den i julklapp för nått år sen av zita o använder den dagligen...vilken super present =) heheh
nä nu får vi sätta fart snart ska jason till dagis....

puss p kram

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: