Onsdag kväll

2009-03-11 / 22:06:20

Haft en trevlig kväll med pattsy vi käkade lite mat o sen spelade vi lite GH o sen åkte vi ut till paul o tallen som meckade i garaget...tog en kopp o snacka lite skit o sen åkte vi hem...jag uppskattar verkligen pattsys vänskap...hon är ärlig o rak o öppnar sig för mig på samma sätt som jag öppnar mig för henne vi är sjukt lika men ändå inte...

många tankar går i mitt huvud o det är bara jag som kan reda ut det hela...men inte så himla lätt när hela min värld e upp o ner....vet inte ens vad jag vill längre...orkar itne med all jävla skit bara...

Idag på jobbet har jag vart chef =) alltid lika kul =) som vanligt när jag e "chef" så brakar helvetet lös...tur att jag har rickard uppe i gbg som hjälper mig när jag behöver det =) o imorgon blir det en tuff dag först leka chef från kl 9.00 o sen när klockan blir 14.00 så ska man sätta sig o köra glassbil fram till 22.00 dessutom ska jag utbilda en imorgon kommer ju knappt va trött jag lovar...=)

nä nu ska jag äta en choklad strut o tänka vidare på mitt tragiska liv hahahaha....

Kommentarer!
Postat av: Pattsy

Du vet var ja finns om du behöver mig =) Tack för idag, fick mig nog lite friskare att umgås med dig hahahaha Pussåkram

Kommenterat - 2009-03-11 / 22:16:09  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: