Måndag

2009-03-23 / 13:18:37

Måndag eftermiddag o jag sitter här i soffan o tycker fruktansvärt synd om mig själv hehe ;) näsan är helt ur funktion o hela kroppen är döende...men andra ord är jag dålig idag...som tur är har jag inte feber...
Lilleman är på dagis just nu ska snart gå o hämta honom eller om 2h rättare sagt... väntar bara på att min pappa ska ringa o berätta om det va nått allvarligt fel på bilen...hmm

ätit ganska mycket glass idag tihii lyxen man har när man kör glassbil...har alltid glass hemma =D isglass e väldigt gott när man är lite halvkass...
är just nu inne på¨min andra kopp te idag...åhh gud va kass jag är...host host....

vi hoppas att jag snart är friskt...måste ju jobba på onsdag så jag måste bli frisk....

Sen hoppas jag pattsy ringer när hon slutat jobba så jag får lite sällskap till ytterligare en kopp te,,,

nu ska jag krypa ner i soffan igen o kurera mig....


puss o kram

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: