Måndag 2 Mars

2009-03-02 / 23:50:49
Morgonen började lugnt o fridfullt jag o jason myste i sängen o kollade tv, vilket sedan övergick till att bygga lite lego...sen medans jag fixade mig i håret ville jason oxå fixa sitt =) slut resultatet blev:

håret helt uppsprayat plus lite blå färg =) hehe söt kid

sedan åkte vi hem till mamma o åt lite mat, Jason sov middag o jag passade på o klippa mamma...efter det blev jag lite rastlös o tyckte vi skulle åka till halmstad o vid halv 3 tiden bar det av...en lite sväng i halmstad city köpte ingenting =( alltid lika trist...sen åkte vi till min morbrors cykelaffär o det hela slutade med att mamma köpte en jätte snygg röd cykel...jätte fin men jag hade valt en rosa ;) men ni känner ju mig tokig i rosa saker =)

sen stressade hem för brosan skulle låna bilen o jag skulle lämna saker till zita innan klockan blev för mycket...
kom innanför dörren o va helt färdig...satte jason i badet o tommy kom hem....
försökte göra min uppgift jag fått från läkaren på jason men jag förstår inte hur fan det nånsin kommer funka..?! jaja jag får väl bara försöka o försöka...
ska ringa upp till östra imorgon o höra hur fan jag ska bära mig åt...hmm...
imorgon tänkte jag ta mig lite sovmorgon ;) tommy är hemma på morgonen för han börjar inte försen kl 13 imorgon =) fast han vet inte om vad jag planerat än hehehe ond jag e =)

nä nu blir det sängen...puss o hej
Kommentarer!
Postat av: zitrus

fan va söt han är :)

Kommenterat - 2009-03-05 / 14:34:42
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: