jaha ja

2009-03-20 / 10:12:31

Då va det fredag...och jag ska jobba...guud va roligt...idag slipper jag iaf ha med mig nån i bilen mina två sista arbetsdagar har jag haft med en kille som jag utbildar...så det ska bli skönt o få va själv idag faktiskt =)

annars så e jag trött idag med som vanligt hehehe men jag är iaf glad att solen lyser då får man ju lite extra energi...lilleman har precis tömt ut allt lego o vägrar plocka upp...söt unge...=P hmmm
ska strax klä på mig oxå men jag trivs alltför bra i "stinky" (min morgonrock) =)  hoppas att min dag idag blir bättre än igår...för igår va det verkligen piss i motvind...

nån som vet varför man säger "stritan" till raksträcka typ eller är det bara jag som pratar konstigt? hahhaha

puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: