Ikea

2009-03-18 / 22:30:16
idag har jag vart o rännt på ikea köpt massa onödigt krafs men hade en trevlig dag med Zita =) tack gumman
men jag fick köpt ett bord o 2 stolar till lilleman som han har i sitt rum han blev väldans glad =) han hjälpte till o skruva ihop det o sen satt han i sitt rum o ritade i nästan 1h =)



annars har jag inte gjort så mycket mer idag...nu ikväll har jag kännt mig lite nere...fan varför skiter sig alltid allt när det är på god väg att bli bra?! börjar bli riktigt jävla trött på mitt liv nu,,,
o imorgon börjar min arbetsvecka...inte alls inspirerad för o jobba....kanske för att en viss karl här hemma har tejpat igen sin mun....guuuuud jag dör!
finns inget vettigare o skriva mer än att man borde gå o lägga sig,,,

tittar på ett program om giftemål...gud vad jag önskar att det va jag...men icke jag är ju nobodys wife....o kommer väl antagligen alltid vara det med,,,,sad but true...
så negativ jag e =) måste nog rycka upp mig...'

natti puss okram
Kommentarer!
Postat av: Mange

Giftermål?? Hujeda mig! IKEA har varit bättre, men dom har ju ett bra utbud :-)!



Mange B - Nobodys man

Kommenterat - 2009-03-19 / 09:28:06  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: