gobba trött

2009-03-21 / 21:17:30
Fy sjutton nu e jag helt jävla färdig totalt....måste bara orka ta mig till duschen....för jag måste verkligen duscha!
hade tänkt o vaxa lite nu ikväll men jag orkar inte, det får vi ta en annan dag...

dagen idag har bestått utan ännu lite otur hehe....fick fågelbajs på mig...KUL!!  ok vissa säger att det ger tur MEN jobba med fågelbajs på låret är inte KUL!!! som tur va hade jag bäst siffra idag med =) hehehe
Sen finns det en objekt på jobbet som jag avskyr...o ikväll fick jag nästan en spel GAhhhh *döda*

tycker synd om min mamma idag....önskar jag kunde hjälpa henne o ge henne kraft men det är svårt jag vet....

är snorig som fan nu med...men inte konstigt när man är i frysen o ränner hela tiden....sitter här o snörvlar...gubben spelar tv spel som vanligt åhh va roligt det är...*ironisk*
imorgon är jag själv...tommy ska ner till skåne o spela innebandy hmmm tror inte dom kommer kvala upp hehhe,
så imorgon ska jag iaf ta en kopp te med patrichaaaa =) va för fan en vecka sen jag såg henne sist, saknar henne lite sen vet i hundan vad som händer....

nä nu e det dusch o sen rök o sen titta tv i sängen innan jag Zzzz

puss o kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: