sytt

2009-07-01 / 00:35:46
dagen e slut o jag har inte gjort nått vettigt idag....lilleman kom hem från sin cykeltur med charsten vid 12 då lagade vi lunch,åt maten o gick o la oss....givetvis somnade jag stenhårt o vaknade ca1 ½h senare...jag o jason gjorde lite fika (glass o jordgubbar) sen begav vi oss på en promenad upp till mamma o pappa (klockan är nu 16.00 o det e första gången idag som jag går utanför dörren) hämtade ett par nya skor hos mamma som hon så¨snällt hade köpt till jason.

går ner mot bilen då kommer pappa efter o frågar om jag kan åka till statoil o tvätta bilen....visst! (vilket misstag)
tänkte inte på att det e svin varmt ute o att man inte kan veva ner rutorna på bilen eller ha ac:n igång...så jag o jason svettades som idioter inne i bilen...o jag tyckte det tog en evighet innan de var färdigt...

efter det hem o pussa lite på gubben....
sen kom svärmor o charsten för nu skulle det grillas....gott va det =) o vi satt ute....(alla som känner mig vet att jag egentligen hatar värmen o jag hatar att sola)
svärmor hade även med sig lite tyg....har lovat att sy en kjol till henne...sagt o gjort...är nästan helt klar...behöver bara hennes kropp till det sista så den sitter som den ska sen är den färdig! känner mig väldigt kreativ hehehe...längesen jag sydde nu med så det va riktigt roligt =)

Rosita kom även förbi o tog en cigg o hjälpte mig o hålla tyget medans jag klippte o sen tog vi en kopp te o tjöta skit...jätte trevligt tack gumman =)

förövrigt så blir det nog ingen husaffär just nu...jag o tommy pratade lite o vi kom överrens om att vi får nog vänta lite lite till...men men det finns ju så många hus nu förtiden som man kan tänkas bo i =)

nu ska jag försöka sova lite granna för imorgon ska jag jobba i den här JÄVLA VÄRMEN!!! gahhh kommer ju flyta bort...hoppas nästan att det regnar hahhahaa (onda jag)

natti natti
puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: