Måndag

2009-06-15 / 23:03:59

va jätte trött i morse när jag skulle till jobbet...jason oxå...han låg kvar i sängen o ville inte gå upp...han sa som han brukar "inte än" =)
oftast så brukar måndagar på kontoret va ett rent helvete...men till min förvåning va det lugnt o skönt o jag o björn hade bara ett leende på läpparna just för att vi slapp stressa så....så vi åkte hem redan innan 3 skönt =) men vi jobbade ju faktiskt över i fredags så vi fick sluta tidigare...

min mamma hade lovat o hämta jason på dagis idag så jag körde direkt hem o började röjja...va på städhumör idag så då e det bara att hänga på o börja röjja....bärde ner massa grejjor till förrådet o städade upp i tommys "vrå" så nu kan man röra sig därinne...satte upp tavlor...va o köpte nya bäddset o gardin till köket...dammsög o torkade golven....damtorkade lite men det e knappt så det räknas ;) samtidigt som jag tvättade...jävligt skönt o ha detta gjort nu faktiskt o det ser riktigt fint ut nu....men imorgon e det väl kaos igen som vanligt =)

ledig imorgon...så morgondagen projekt består av:

  • Försöka hitta en ny matta till vardagsrummet
  • Handla lite mat
  • Äta lunch hos mamma
  • Gå på stan med Zita + en fika
  • Köpa nya byxor

Det är de som är bokat redan...sen kommer nog pattsy cyklandes när hon jobbat färdigt...har inte umgåtts med henne ikväll känns ju lite skumt/tomt nu när man e van vid att ha henne här nästan varje kväll....men som sagt jag har ju inte ensam rätt om henne Hahahah ;)

Puss puss


Kommentarer!
Postat av: Pattsy

baby, ibland behöver vi en paus. Mest så vi inte tröttnar på varann =)



å du; BÄRDE????? nejnejnejnej! så heter de defintivt ICKE!

De heter bar =)

Kommenterat - 2009-06-15 / 23:34:45  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Postat av: Susie

hahaha tänkte på dig när jag skrev det faktiskt hahaha tänkte "hon kommer störa sig på det" hahahah

Kommenterat - 2009-06-15 / 23:38:27  | URL - http://susieqsliv.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: