aj då =/

2009-06-11 / 23:52:12

Opps är väl det minsta man kan säga om vad som har hänt....vakna i morse på bra humör o allt kändes bra fram tills chefen ringde.....
den ena dörren till min glassbil hade stått öppen hela natten så susie hade sabbat glass för ca 20 tusen...wow bra jobbat susie!! snacka om den största klanten av dom alla...va dock ett misstag dörrarna krånglar lite så den hade gått upp men fan va surt....

så efter det samtalet så va man lite nere o hade stora funderingar att säga upp sig men jag ringde pattsy som fick mig på lite bättre humör...
mitt i det samtalet ville jason tvunget ta kort med kameran o detta blev resultatet:

en väldigt morgon trött susie...har även "stinky" på mig =)


påväg ner till jobbet hade man en stor klump i magen...men när man väl kom dit va chefen på bra humör igen...så det kändes bättre iaf...

och medans jag jobbade så umgicks jason tommy o pattsy lite....dom förberedde deras middag till imorgon kväll...

och jason skulle självklart leka lite med maten


tommy o pattsy ska ju givetvis äta kräftor imorgon själv tror jag det blir kycklingfilé och nått gott till...vi får väl se vad jag kokar ihop...

kommit på ett nytt ord idag med...bräscht...hahaha även kallad beige men har man brått när man pratar så blir det lätt en felsägning...men det e kul för då skrattar man desto mer =)


när jag kom hem från jobbet då satt både tommy o pattsy i soffan...härligt o få komma hem o det är folk som e hemma o VAKNA!! trevligt om inte annat =)


nä nu ska jag ner i sängen...börjar ju jobba tidigt imorgon...=/ men skönt o slippa kvällen jag får tänka så istället...=)

tycker synd om pattsy som ska börja helt sjukt tidigt stackarn...


natti Puss puss

Kommentarer!
Postat av: Pattsy

tack för att du tänker på mig babe =) Puss puss

Kommenterat - 2009-06-11 / 23:57:52  | URL - http://lillasysterpaj.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: