YES!

2009-07-09 / 22:56:46
hmm min telefon ringer inte längre...?! känns lite tomt...men men

jobbat idag o det känns så jävla gott just nu....för nu har jag semester från glassbilen men inte från mitt jobb...
men det blir ju som sagt kontorsjobb i 3 veckor så det kan jag stå ut med...det är ju som semester för min del iaf....

och tommy sitter just nu här jämte mig (kors i taket han e vaken o kl e 11) han dricker öl o superfirar med tv-spel att han har 4veckors semester...jajja vissa har det bra...

nu ska jag in i duschen tänkte jag o sen ska jag mysa o sedan sova...så är min plan iaf...men vi får ju se hur det blir med det ;)

PUss puss
Kommentarer!
Postat av: Mange B

Är det mys i form av film, vodka eller sex? Vissa har det bra ;-)!



Ha en goe helg!



MB

Kommenterat - 2009-07-10 / 08:20:18  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: