Vilken dag...

2009-07-01 / 23:59:10
pust o stön...äntligen hemma...vilken dag har aldrig sett på dess make....den turen jag körde idag har jag haft i 3 år o ALDRIG har jag varit så sen som idag...helt otroligt....men kul va det ändå för det gick himlans bra =)
hade med mig erik idag med som jag skulle utbilda o han va jätte duktig så jag tror det kan bli toppen =)

annars idag har jag inte hunnit med så mycket mer...jo jag har ju myst med jason på morgonen...han e bara för söt ibland ;)
imorgon blir det jobb igen....vi får hoppas att det går lika bra då =)

annars idag just nu förtillfället känns det lite tomt....saknar en viss människa i mitt liv...men men det är som det är just nu...

nu ska jag bums ner i säng...puss puss


jag o min älskade Jason =D
Kommentarer!
Postat av: Nina

Va söta ni är! :)

Kommenterat - 2009-07-02 / 08:51:03  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: