lång jänkebilstur ;)

2009-07-05 / 22:26:50
helgen är slut o här kommer en resumé

Lördag:
börjar dagen lite halv stressad, som vanligt snoozar jag för länge ;)
kommer ut till bilen (tommys nya åk = pizzabil) biljävlen vägrar starta slutar med att jag ringer morsan så hon kommer så jag kan ta mig ner till jobbet...väl framme på jobbet så tar det ytterligare 30 min innan jag kommer iväg...men väl iväg funkar allt kanon...
färdig vid halv 5...åker hemom för o lämna lite glass o frågar om jason vill åka med mig i glassbilen...han lös upp som den största sol jag sett...så lycklig o mallig han va för att han fick åka med =)
han ville att vi skulle tuta hela tiden hhahahaa
kommer hem från das work o vi åker ner till stranden för o bada...jag va något svett om man säger så...jag o jason badar o har det mysigt....tommy (badkruka) sitter o tittar på o tar en öl...
vi kollar även på när farfar o farbror (till jason då) kommer med båten...sen hem o sova för jasons del
jag däremot hoppar in i duschen för att sedan vad jag trodde hehehe köra jänkebil en stund för billy o anna...det slutade med att jag va hemma 04.18 trevligt =) något lång dag av körande hahaha men vi hade jätte kul o trevligt så det va det värt....

Söndag:
jag ber tommy o väcka mig vid 10 tiden....ligger kvar tills 10.30 ,då har tommy o jason vart o köpt frallor o lars o rebecka kommer för att joina oss på frukost, väldigt trevligt för det va ju ett tag sen vi umgicks....
o efter jason sovit middag så åkte jag o han upp till mormor o morfar för o fika lite....pattsy följde även med, rabarberpaj e ju aldrig fel =)
sen bestämde vi oss för o åka till knopen o äta jag o jason mamma o pappa (tommy va iväg på innebandy grejs) god mat men det va bättre förr på alla plan.....
sen åkte vi för o handla på hajen....köpte piroger till tommy så han fick lite mat....hahaha snacka om orättvist....jag äter på resturang o tommy micromat hehehe =)

nu sover grabbarna o jag börjar bli väldans sömnig jag med...ska faktiskt försöka lägga mig innan 12 idag...ja vi får väl se hur det går...

puss puss
Kommentarer!
Postat av: anna

tack för åkturen, kram kram

Kommenterat - 2009-07-06 / 11:53:39  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: