underbar man...

2009-07-31 / 23:21:43
idag har det inte vart min dag....glassleveransen försenad med timmar, stressar ihjäl mig för o hinna, när man väl e färdig o har hunnit o tänker åhhh va skönt jag klarar denna veckan! så ringer telefon jäveln...då är den en kollega som blivit sjuk o kan absolut inte jobba imorgon...kul! (NOT) så det va bara o sätta säg o börja ringa runt...givetvis va det inte en jävel som kunde hoppa in o jobba varken lördag eller söndag =( så till sist åkte jag hem o tänkte jaja jag får väl jobba både lördag o söndag + 6dagar nästa vecka....men då ringde min chef o sa till mig att bara släppa det, jag är så nära bristningsgränsen nu så jag vetti fan...

kommer hem lägger mig i sängen o gråter faktiskt en skvätt, jag bara kände att jag orkar inte mer skit! sen kom min älskade man hem o min underbara son o bara va så mysiga mot mig....jag o jason kollar lite tv o tommy går o handlar mat, jag somnade till lite snabbt...men vaknade snart igen o då började tommy laga mat till oss grillytterfilé o hemmagjorde potatisklyftor med grönpeppar sås...mums va det o jag mådde genast bättre!

sen ville jason höra godnatt saga innan han somna o så fick det bli..läste bamse - I trollskogen o när boken va slut vände han sig om o somna...söt han e min älskling =)
sen va det dax för vuxen stund...jag o tommy satte på en film o bara njöt...mitt upp i allt tittar han på mig o säger: Jag älskar dig! givetvis sken jag upp som en sol =)
jag känner mig lycklig med min man...o allt känns bra tyvärr inte på jobbet...men hellre problem på jobbet än hemma...för man kan inte ha det bra på båda ställena....det e ju förbjudet verkar det som hehehe ;)

imorgon ska jag jobba...blir inget långt pass hoppas jag...o det går snabbare om det regnar hehehe =)
har iaf lovat att hämta upp jason efter jobbet med glassbilen så han får åka med =) han älskar ju den där stackars glassbilen... =)

nä nu måste jag nana ska ju snart upp igen...
Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Nina

Visst är det helt underbart när de säger jag älskar dig när man minst anar det?! :)

Stefan har gett mig komplimanger denna sommaren o då har jag blitt generad. haha! Det va längesen man fick höra att det är gulligt när håret lockar sig runt dina öron eller att din röv är så sexig i dem jeansen. haha! :D Det är det lilla som gör det ;)

Kommenterat - 2009-08-01 / 09:11:27  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: