sytt innertak

2009-07-14 / 23:02:01

Måndagen bestod av jobb...blev inte så illa som jag hade trott...kunde sluta i tid o hann med det mesta...efter jobbet åkte familjen direkt ut till svärfar i dagsås o hälsade på...tommy skulle hjälpa sin pappa med lite grejjor...sen när vi väl kom hem va vi så trötta så vi la oss i sängen tidigt...men jason vägrade somna....men till sist gick det...

Idag har det var väldans lugnt på jobbet...hunnit med allt som skulle göras + lite till... =)
när jag väl kom hem hoppade jag in i duschen o sedan bar det av på cykel ner till svärmor för o hämta jason...när jag väl kom dit va dom inte där...då tänkte jag "dom är säkert nere vid hamnen o vinkar av charsten när han ska på sjön" cyklade vidare ner till hamnen men ICKE! då sa charsten att dom åkte till läjet för att hälsa på gammel farmor....så charsten bjöd mig på en korv i bröd (för jag hade itne ätit sen frukost o nu va klockan nästan 4) fick även en cola...efter många telefon samtal fick jag tag på svärmor o hon sa att jag kunde cykla hem så kommer hon med jason senare...
la mig i soffan o slappa,tog en glass o sen kom lilleman =)
kollade lite på tv ,sen gav vi oss ut o cykla lite...åkte till kenneths garage där billy o tommy mecka o hälsa på...sen cykla vi hem så tog vi jänken o drog ett varv på stan...
dax för lilleman o sova, det fick tommy sköta ikväll för jag gick ut till jänken för o putsa lite på rutorna o sy lite i innertaket så nu är bilen fin fin =)
sen va det dax o ta tag i musiken inför wheels, satte mig först vid min laptop o förde över musik o sedan vid den stationära tog sin lilla tid men nu har jag iaf fört över 350 partylåtar till usb minnet så nu ska bara tommy fylla upp resten men sin (tråkiga) musiksmak....
nu sitter jag här o känner mig helt färdig...imorgon blir det jobb igen tror det blir ganska lugnt eller jag hoppas på det iallafall...sen när jag kommer hem så kommer lollo =) vi ska fixa till hennes hår inför helgen =)

god natt
          Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: