kalas

2009-07-20 / 22:51:52
idag har jag vart som ett jävla kolli...så satans trött...som tur va hade jag den lugnaste måndag jag någonsin upplevt...när jag kom hem va det dax o börja tvätta...sen duscha vilket var underbart skönt...
sen skulle vi på kalas till tommys mormor som blev 87år gammal.Där fick vi smörgåstårta o sedan gräddtårta o kaffe...(jag drack dock saft haha) när vi väl kommit hem så fick jag snällt gå ner till tvättstugan o hämta upp den satans tvätten...
o nu sitter jag här o kollar på hur blåst wictoria silverstedt är hahaha....men e ganska smart om man säger så ;)

imorgon blir det jobb som vanligt o jag har faktiskt inte planerat in nått mer än att kanske ta en kopp te med pattsy om hon hinner....sen har jag stora funderingar om jag ska klippa av mig allt hår?!

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Mattias S

Så oxå på henne. hon e bra jädra dum alltså...

Kommenterat - 2009-07-20 / 23:49:08
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: