cykeltur

2009-07-23 / 23:21:36
fan nu har jag lyckats igen...att jag aldrig kommer i säng i tid...nu e klockan redan över 23 o jag borde ligga o sussa nu...åhh nu kommer jag va sådär satans jävla trött imorgon med...=/
men veckan har verkligen gått fort...redan fredag+ löning JIPPI!!! =) ska faktiskt gå en sväng på stan imorgon efter jobbet o bara TITTA helst inte inhandla nånting...vi får ju ser hur det går ;)

idag när jag kom hem så va tommy trött...hur man nu kan va trött på sin semester o inte behöver jobba?!
men efter en stunds velande bestämmde vi oss för o åka en sväng i bilen...när vi kom hem föreslog jag att vi skulle gå ner på stan...men tommy ville inte följa med...ringde pattsy o hon ställde så snällt upp o göra mig sällskap...
så jag hoppade in i duschen o gjorde färdigt lilleman sen cyklade jag o pattsy ner...jason skulle åka karusell vilket han fick för sina egna pengar...han tyckte det va riktigt roligt ;)

sen cyklade vi ner till hamnen o kollade när farfar kom in med clipper (en båt) så fick jason "tuta" med båten o självklart fick han ju oxå godis...sen bar det av hemåt...jason somnade nästan direkt (idag utan kiv)
jag tog mig en kopp te o bara slappade...o här blev jag sittandes...suck nu måste jag i säng ska ju upp imorgon igen...gahh vad jag vill ha sov morgon...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: