söndag

2009-01-25 / 10:08:17

Då var veckan äntligen över...hela min kropp skriker efter ledighet...finns inte nån sån i sikte på nån vecka....=(
jobbade 12timmar igår o det känns....sen blev man fyllechaffis på kvällen/natten iofs ganska trevligt var ju snälla pojkar jag körde hehe =)
vissa lite för fulla kanske*harkel* fick höra att man hade en tajt rumpa iaf hahahahaha alltid kul o höra =)
idag ska jag väl klippa några stycken...tänkte städa oxå om jag orkar....men det ser för jävligt ut här så jag måste nog...röjjde undan det värsta i natt innan jag somna...
hmm ska nog gå o hämta lilleman snart med...saknar min lille plutt inte sett han på hela helgen nästan,,,hatar o jobba så här långa pass på helgen man får fan inget liv...=/
nä nu blir det frukost, får väl hjälpa tommy med hans äggröra innan köket brinner ner eller nått....litar inte på han när han e bakfull heheh ;)
puss o hej

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: