SNÖ?

2009-01-23 / 09:24:54
vaknade o såg snö! tänkte: fan oxå! inte kul o köra glassbil i det här slasket o inte uppe i onsala heller....pust o stön.
sitter här i soffan o har min lillkille i knäet han vill tvunget vara med o blogga hehehe =)
usch jag känner inte för att göra nånting idag...blev väldigt depp av det här vädret...skulle gärna ligga i sängen o mysa hela dagen...=)
nä jag får väl ta tag i mitt liv o börja förbereda maten o klä mig varmt för jag kommer nog frysa mycket idag..o det är många timmar kvar tills jag är hemma igen...=(
puss o hej
Kommentarer!
Postat av: ahh jo.

dagböcker är inte så intressanta. ha med nått tänkvärt, smart eller insiktsfullt eller skriv inte alls.

Kommenterat - 2009-01-23 / 23:40:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: