otur

2009-01-22 / 23:27:02

Är nog mitt motto...för det går fan inte bra för mig just nu...suck jag blir så jävla trött...fast iofs på jobbet går det jävligt bra...gjorde bäst siffra idag med....det är ju inte för inte man e bäst säljare hehe =)
men i mitt övriga liv så e det mest otur...en kund sa till mig idag att dettta kanske är ett tecken på att ditt kärleksliv kommer bli bra...men jag vet inte om man ska tro så...hmm...
jag e iaf jävligt trött nu o har precis duschat för att få tillbaka värmen i kroppen...borde gå o lägga mig jobbig dag imorgon men jag måste varva ner lite känner jag...o det gör jag bäst framför min rosa =)
imorgon är även dagis stängt...så det blir lite fummel innan jobbet ....o imorgon efter jag kört glassabilen så ska jag lasta 4 bilar...kommer väl komma hem vid 12 på natten o sen börjar jag jobba 9 på lördag morgon...inte konstigt att jag kallar denna vecka för HELVETESVECKAN! nä nu ska jag glo lite på csi
puss o kram

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: