fredag kväll

2009-01-30 / 21:17:10
o jag sitter o myser i soffan med en kopp te i handen...tittar på när kitty dansar hon e så jävla cool den bruden hehe älskar även o lyssna på henne på radion hehe brukar sitta o as garva i glassbilen hehe
möblerat om lite i sovrummet idag o det kändes som rummet blev lite större hehe....
även vart på gekås idag men köpte inget kul alls...=( lite besviken dock...fick bara med mig massa bra ha grejer typ folie, tvål, hårfärg....o på tal om hårfärg så väntar jag lite med o färga det svart fortsätter lite till med rödsvart =)
Linn o christian va även med på gekås dom handla mycket dom hehehe =)
hmm funderar på om jag ska slänga i färgen nu medans jag ändå sitter här o har lite små trist....tror både jason o tommy somnat...alltså en typisk fredag kväll hhehehe
fick en ny gitarr till gh idag eftersom den ena vi hade slutat fungera...så vi lirade lite innan...kul =)
nä nu fixar vi håret tycker jag
puss o hej
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: