äntligen!

2009-01-26 / 20:14:22

Äntligen är jag o chefen klara med inspelningar av turer...tog sista rundan idag...ska köra den på torsdag vi får väl se hur det går ;)

igår hade jag otur igen...eller rättare sagt håkan hehe...klippte honom igår o utan o tänka så satte jag trimmern i håret på honom o upptäckte försent att jag hade ändrat måttet på den...så jag klippte hela hans pollisong i snagg *ooops* =) nu efteråt kan man ju typ skratta i hjäl sig...det e typ 9 år sen sist jag gjorde detta misstag...som tur e är håkan snäll av sig o jag fick helt enkelt snygga till det hela o till sist så såg det inte så dumt ut tur att hans hår växer fort =) hehhehee

o igår trodde jag ju att jag skulle va fattig men susie hade fel...jag hade glömt att jag hade begärt föräldra dagar så helt plötsligt kom det in 2000kr till på kontot så himla passande =) glad blev jag iaf =)

o imorgon är det min lille älsklings födelsedag! Jason blir redan 2 år helt otroligt va tiden går fort...så imorgon är jag ledig o ska mysa med min lille son hela dagen! vi ska fixa tårta o lite sånt för kalas ska det ju bli =)
nu ska jag mysa till det lite i soffan o njuta av min ledighet =)
puss o hej


Susie glad över o va ledig ;)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: