kallt,operation o dusch

2009-02-17 / 22:30:11

nyss hemkommen från jobbet...kan berätta för er att det är då f*n inte varmt o köra glassbil mitt i vintern...satan vad jag har frysit -6 grader helt sjukt...
nu känner jag att tröttheten smyger sig på igen...smärtan i min mage har försvunnit oxå väldigt skönt faktiskt...
börjar bli trött på att vara trött hela tiden...

o imorgon ska jag förbereda jason för hans operation på torsdag morgon...han ska tvättas 2ggr x2 morgon o kväll sen nya rena kläder+ nya rena sängkläder...o tommy ska jobba över imorgon så jag ska sköta allt själv...hoppas hans operation går bra bara...börjar känna att nu kanske den blir av har behövt ställa in den 2ggr innan så nu när den blir av börjar jag bli lite små skraj...min lille pojke..

måste verkligen duscha men som jag konstaterade för zita...för det första så fryser man redan o då ska man ta av sig o fryser ännu mer, sen blir du varm o skön i duschen för att sen frysa som fan när du ska gå ut o torka dig...inte konstigt att det är jobbigt att duscha =P

puss o hej 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: