Torsdag - gamla band

2009-12-10 / 22:24:58
Vart tog alla bra varbergsband vägen? va nere i förrådet härom dagen o letade runt i min skivsamling o hitta massa roliga skivor...lyssnade lite på dom nu ikväll typ Lash, WhiteSilver osv...hittade även min favvoskiva som givetvis va sönderrepad o knappt gick o lyssna på FREAK KITCHEN!! o då tänker jag tillbaka på tiden då martina o linda va roomies o hade fester då spelade vi den musiken mycket,det va tider det...det är tok längesen nu när jag tänker efter,dock är musiken lika bra...
låtarna finns inte på spotify vilket stör mig väldigt mycket...nån gammal veddigebo som fortfarande har dom på sin data? hör av er snarast ;)

Många tankar i huvudet nu, ska jag ska jag inte...fått ett ev. jobb erbjudande på 3v o givetvis är det på mina 3semester veckor...ska jag va ledig eller ska jag jobba?!
får fundera lite till...hmmm...

ja morgondagen ser lite småstressig ut...antingen ska jag göra det eller så ska jag gör det...sen ska jag o gubben ha myskväll ;) hoppas det blir superduperbra!!

nu är jag trött,trist o köra runt o terra folk ensam...inga människor o prata med....sådana dagar är riktigt tråkiga...

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Martina

ha haa haa! DEN gamla goda tiden! Sjukt kul vi hade :)

Kommenterat - 2009-12-11 / 18:00:25  | URL - http://livetpasolang.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: