Söndag - Liseberg

2009-12-20 / 21:57:33

Idag har vi haft en mysig familjedag med "kebabcruisers" gänget ;) hehehe dvs. Anna o Billy,Alize. David o Frida, Wilma. o jag,tommy o jason =)
jätte trevligt men svina jävla kallt, frös så jag skakade...o lilleman skrek av smärta för att han frös så mycket den lille stackarn...

Som vanligt fick jag inte med kameran men gå in på annas blogg hon har lagt upp några bilder iaf ;)

nu sover pojkarna mina, en i sängen o en på soffan...o jag har tänt det 4:e ljuset o har lite mys för mig själv framför tv:n =)
Har även idag lyckats rädda mitt freak kitchen album WEIIII men hittar inte usb-minnet så jag kan föra över det till min laptop, får leta vidare imorgon men som sagt albumet är räddat!!!! =)

Nu ska jag glo färdigt på filmen jag kollar på sen sängen

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: