Söndag - julbord

2009-12-13 / 12:22:28

Fy o usch vad man mår idag...vi var på julbord igår med tommy´s jobb...hehehe blev väl inte riktigt som man tänkt sig...julbordet började kl.19.00, vi började förfesta vid 16 tiden. klockan 20 hade tommy fått spritförbjud av personalen på stället...klockan 21 sov han hehehe så förvånad man blir...;)
sen väckte jag honom lagom tills jag ville hem till varberg...(falkenberg är ju en stad gud glömde)

Min kära svägerska körde oss hem, men tommy hade piggnat till så vi åkte till "valen" där glenn o morten mm festade bland custom hojjarna...åkte dit o fortsatte festa...
efter o skrattar ihjäl sig när folk åkte snowbord,resväska, campingstol ner för en trappa ;)
Sen skulle det brännas gummi, dom börnade så hårt att hela jävla lokalen va fylld av rök o det stank brännt gummi....så åkte vi vidare in till krogen...där alla frågade va fan är det som luktar...hahahaha...där började jag bli bakfull o fick sån huvudvärk att det va dags o åka hem...

Idag luktade jag på min skinnpaj o konstaterade att det verkligen STINKER brännt gummi, det hänger just nu på vädring i hopp om att det kommer försvinna ;)

har röjjt här hemma lite idag, tydligen hade nala (våran kise) spytt i fönstret så det har jag fått torka upp...snart blir det frulle ( fetmat) nere på stan med larry o rebell innan det e dags för tommy att spela innebandy match o min kära chef kommer på besök ;)

Dags att rycka upp sig o ta tag i dagen innan den har passerat

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: