Onsdag - Nya tider?

2009-12-30 / 23:03:29
Kan man ändras så mycket på några år att man vaknar en dag o vet inte hur man blev den man är?!
Finns människor i min närhet som inte alls är den,den en gång var, utan allt är som förbytt...varför ändras vi?
jag kan sakna mitt gamla jag, den roliga,fräcka självständiga jag...o inte den tant jag nu har blivit...
o inte heller verkar jag orka rycka upp mig o ta tag i det, utan låter allt förfalla...

I dessa stunder saknar jag verkligen Erik, man kunde prata utan ord med honom och han förstod...minns den kvällen han verkligen va där för mig o låg o höll om mig i min säng i 3h tills det värsta va över...
Mina bästa vän i hela världen, varför gav du dig iväg? Saknar dig nått så fruktansvärt....
Ingen kommer någonsin ta din plats i mitt hjärta...

Igår va jag på gekås en sväng med min svägerska,det billigaste besöket jag gjort där på väldigt länge typ i hela mitt liv, 300kr helt sjukt...men ja jag skulle ju inte ha nått särskillt...
och idag har jag varit på ikea en sväng, inte heller så dyrt ett kolfilter till fläkten för 300kr + lite annat så det stannade på under 400kr jag är grymt nöjd över hur duktigt ekonomisk jag har varit i mitt shoppande  =)

Just nu tvättar jag o jag vill verkligen inte gå ner o hämta det sista...trist som vanligt...
Imorgon ska det nya året firas in, jag vet inte ja....känner inte så mycket för det, JAG HAR VERKLIGEN TAPPAT DE....tur att vi ska äta gott o ha trevligt med Billy Anna o Frida David med barn...så det blir en lugn o sansad kväll...skönt!

Så Gott Nytt År mina vänner om jag inte hinner säga det till er på annat vis!

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: