Onsdag - dagen innan

2009-12-23 / 21:52:30

Jaha då va allt klart, klapparna färdiga o inslagna! Vart hos svärmor nu på kvällen o käkat tomtegröt o julskinksmacka mums mums = Proppmätt
Konstigt att det ändå julen går ut på är att äta o bli fattig hehehe
Känner inte så mycket för o fira jul i år, har inte den julkänslan alls =( hoppas den verkligen kommer imorgon, om inte annat så kommer det väl va mysigt o se lilleman skina som en sol ;)

Idag kom min kära lisafisa på besök så längesen jag såg henne min underbara! fick klippt hennes långa fina hår med =) hon kände sig lite tråkig, det tror jag inte hon gör nu iaf hehehe
älskar att få klippa mycket i långt hår hehehe...

var nere på stan i förmiddags o brottades med folk för att få tag på dom sista klapparna, känns så skönt nu när det är över...tyvärr vet jag ju att jag får inte så värst många iår...jag som ÄLSKAR klappar...men snart fyller jag ju år med...imorgon är det ju bara 14 dagar kvar tills man är ett steg närmare tant hihi

Pojkarna ligger nu i sängen o sover...o jag ska ner i tvättstugan o hämta upp den sista tvätten...

puss puss
och GOD JUL!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: