Onsdag - 200ggr

2009-12-02 / 22:45:07

Idag har jag haft så tråkigt o så lite o göra att jag började räkna hur många gånger jag "tutar" på en runda...ja jag vet att jag inte är riktigt frisk ibland ;) resultatet slutade omkring 200ggr!!
inte undra på att jag e trött i huvudet o vill ha lugn o ro när jag kommer från jobbet...
i snitt får jag höra hemglassmelodin ca 32 000ggr på ett år...helt sjukt när man börjar tänka efter...o vissa folk klagar för att man kommer o tutar 1gg/14dag, efter denna uträkning tycker jag inte dom har rätt att klaga, eller har jag fel?!

annars har jag funderat o kommit fram till väldigt bra slutsatser, jag har gått in i mig själv o ransakat, hittat "felen" pratat om dom, o nu kanske det blir förändringar, om inte annat så vet jag om varför jag är som jag är i vissa lägen...

nu blir det sängen, jobb imorgon med...

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: