Måndag - räkna...

2009-12-21 / 18:59:04

Idag har jag o jason räknat enkronor...ganska trist men jason älskar att räkna pengar,och så fick det bli!
Det blev hela 652kr inte illa...så imorgon har jag lovat honom att vi ska gå till banken med dom...

Idag hade dom avslutning på jasons dagis, med tomtevandring i skogen jag tror dom hade det roligt ;)
undertiden va jag o klippte mor min,ganska kort hehehe kände för o klippa henne kort idag, kan va farligt ibland när jag känner för i klippa extra mycket ;)

sen sov jag middag med jason (vi fick lunch hos mamma idag) jag va helt färdig, antar att jag e påväg att bli dödssjuk, näsan rinner just nu för fullt o jag är helt "förstoppad" i huvudet...hoppas ni förstår vad jag försöker förklara....att man är så tät i näsan att det känns som huvudet ska sprängas...

va på stan med mamma en sväng med...kan säga att det är inte lätt att hitta den "perfekta" julklappen precis...funderar starkt på o dissa julen nästa år...man får ju bara panik varje år...allt det roliga försvinner ju i stressen o all jäkt...hmm

kvällen blir lugn får ju försöka kurera mig så jag snart är fit for fight igen ;)

Puss o hej

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: