Måndag - äntligen på plats

2009-12-07 / 21:31:13

Idag har det vart en heldag med en jason som absolut inte vart på humör...
förrens nu ikväll när han e jätte go o absolut inte vill sova utan vill va uppe o kolla på ullared, o som han alltid säger när han ser det" där jobbar momo" "där har jag vart med momo" sötgöte ;)

men ja dagen har bestått av skrik,panik o jag vägrar...jag har gått i från varm till överjävlavarm bärt ungen dit vi skulle för att slippa dra honom...han är i sitt ässe i trots nu...
men snart går väl den värsta fasen över hoppas jag...

Tommys knä är paj ingen...förhoppningsvis slipper han operation ytterligare en gång, jag håller tummarna...men det e ganska jobbigt o slita röven av sig här hemma o han får inte belasta sitt knä utan kan sitta i lugn o ro i soffan medans jag far fram med diverse saker som en virvelvind o röjjer...
Kan säga att jag är ganska trött efter denna dagen, o strax ska jag ner o hämta upp den sista tvätten...

Har fått gjort lite vettigt idag iaf, dammsugat,handlat blommor, promenerat, handlat mat, rensat kyl skåp o slängt glas,papper o diverse bröte, tvättat o borrat hål för att äntligen få upp min gitarr på väggen...
har ju bara tatt några år ;) men nu är det äntligen på plats o den är så fin min lilla bajby ;)

imorgon är ju egentligen min lediga dag men jag ska jobba lite extra, o tommy kan inte träna med sitt knä så det får bli en far o son dag istället för mor o son...
nu ska jag ner till tvättstugan o hämta det sista innan jag somnar, är verkligen helt slut...

Puss o hej

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: