Lördag - annan dagen...

2009-12-27 / 01:41:19
Tydligen är jag den värsta människan i ett par skor...
tydligen är det,det bästa som finns att förstöra allt...
tydligen är jag dum i huvudet...
jag kan ju säga att kvällen började bra med slutade betydligt dåligare....
jag bara hatar det manliga könet ibland...ibland är dom totalt iq befriade (risk för undantag)
ibland blir jag bara så trött på att det alltid är samma jävla visa...går det inte att bryta mönstret?!

NÄ nu är det läggdax...

Skit på er!

hatiska hälsningar en full o urkorkad susie
Kommentarer!
Postat av: Linda

du är inte d minsta korkad, du har bara oturen att ständigt möta sånna människor.. puss på dig du fina vän!

Kommenterat - 2009-12-27 / 08:11:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: