Söndag - Stallbesök

2009-08-23 / 22:47:34
Idag har jag o Jason vart ute hos lollo i stallet o hälsat på hästarna...han gav dom äpple o fick sitta på "Lyrik" snacka om att han va stolt =)  sedan lekte han lite med thala o trivdes himla bra...så han va inte helt nöjd när det va dax o åka hem...
han grät nästan hela vägen hem o skrek att han ville stanna hos lollo....lite sött faktiskt ;)

så sov han middag o jag röjjde upp lite här hemma...sen kom zita o mats förbi =) hade lovat o klippa henne innan hon flyttar (vilket hon gör på tisdag =( ) så jag fick klippt henne o hon blev så fin fin =) o gav henne ett tips till färgning nu när hösten närmar sig...
Sen fick jag även klippt jason, så nu e han riktigt söt o fin =)

O tommy blev trött o gick o la sig då passade jag o jason på o bada lite...vi hade himla roligt i badkaret med båtarna =) sen va vi bjudna på söndagsmiddag hos svärmor, super god mat =) o det va skönt o få prata lite med henne om det som hänt...
o själv mår jag mycket bättre idag...vilket känns skönt...hatar när jag får mina depp perioder...men vem gör inte det?!

o nu sover mina älsklingar så gott o jag tittar på tv o ska snart hoppa i säng imorgon blir det jobbet...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: